PAR och DirektMedia går samman

PAR och DirektMedia går samman och blir Bisnode Marknad. Den nya organisationen fokuserar på kunden, leveransen, innovation, analys och rådgivning.

Bisnode Marknad har ett brett utbud av tjänster och produkter inom målgruppsurval och direktmarknadsföring. Medarbetarna har djup erfarenhet och expertis. Nu ska vi arbeta smart tillsammans för att utveckla nya tjänster anpassade till och inspirerade av nya trender, beteenden och kanaler. 

anders_fransson - Den enorma mängd information som finns tillgänglig på Internet, i kundernas och våra databaser, kommer att påverka direktmarknadsföringen i framtiden. Nu har vi kapacitet att utveckla både produkter och tjänster som förädlar och analyserar informationen till våra kunders stora nytta, säger Anders Fransson, vd på Bisnode marknad. 

Analyser blir allt viktigare 

Vår kompetens kring analyser är unik. Nu skapar vi en analysavdelning som arbetar smartare tillsammans för att ge kunderna riktigt bra beslutsunderlag, både inom B2B och inom B2C, säger Anders Fransson. 

Vad händer nu? 

Kunderna kommer att känna igen sig. Oavsett om man har varit kund på PAR eller på Direktmedia. Vi tar med oss det bästa från de båda bolagen in i det nya bolaget. Vi kommer nu att erbjuda våra  kunder kompletterande produkter som kan stärka deras marknadsföring. Vi arbetar smartare ihop inom hela Bisnode nu, och det innebär att vi kan erbjuda er produkter inom både Marknad, Kredit och Information på ett bättre sätt och med ett tajt kundteam. 

Vi ska välja ut de bästa och mest uppskattade tjänsterna och produkterna och förädla dem med hjälp av vår samlade expertis och erfarenhet.

Innovationsarbetet drar igång på en gång, vi sätter samman utvecklingsteam med kompletterande kunskaper och erfarenheter, ställer dem inför kundernas utmaningar och låter dem utveckla produkter och tjänster som är anpassade till nya trender, beteenden och kanaler. 

Vår kundservice ska bli bättre, de bästa och mest efterfrågade produkterna och tjänsterna ska finnas kvar och förbättras. Inom kort kommer vi att börja lansera nya tjänster som ger er det beslutunderlag ni behöver för att göra direktmarknadsföring på rätt sätt, till rätt målgrupp, vid rätt tillfälle, i rätt kanal, säger Anders Fransson. 

blog comments powered by Disqus

Läsvärt

Mitt PAR

Logga in

x